10 vecí, ktoré odporúčam kúpiť si do izby

08.02.2013 14:55

 

  1. Stojan na perá a ceruzky – Oplatí sa hlavne z toho dôvodu, že budete mať poriadok v svojich perách, ceruzkách, farbičkách, atď. Existuje mnoho sád, ktorými si môžete skrášliť izbu. Ja používam sadu čiernych sieťkovaných, ktoré vyzerajú krásne.
  2. Lepiace pásky – Využijú ich hlavne tí, ktorí radi kreslia napríklad mapy, alebo často poškodzujú zošiti. Hodí sa vám nejaká z týchto – Papierová, dá sa ľahko trhať a používa sa na upevnenie výkresov alebo ak nechcete niečo zašpiniť. Najlacnejšia a najľahšie odstrániteľná.
  3. Balík papiera – Nikdy neviete, kedy vás prepadne kresliarska horúčka alebo si budete chcieť niečo poznamenať. Prípadne sa hodia malé bločky, ktoré sú menšie a lacnejšie. Ak ich nebudú mať, môžete si kúpiť čašnícke.
  4. Lepky – Polslúžia najmä vtedy ak máte napríklad spojenú izbu so súrodencom na označenie vecí, alebo zošitov.
  5. Sáčky – Myslel som, že sú mi na prd, ale aj tak som ich kúpil. Som už raz taký – papiernictvá sú mojou slabosťou. Sáčky sa mi zišli na uskladnenie rôznych vecí ako spinky a nejaké male vecičky.
  6. Výkresy – Takmer na ten istý účel ako bod 3). Lenže ja výkresy používam na kreslenie máp (čo ma baví) alebo na vyrábanie kartičiek (Hlavný článok – Kartičky).
  7. Pokladnička – Ak radi šetríte peniaze potom sa nejaká zíde. Na trhu je veľký výber od tých najzákladnejších (prasiatka, valčeky) až po totálne absurdné. Výber je len na vás.
  8. Časopisy – Pomôžu vám pri využití voľného času. Môžete si čítať alebo vyplňovať tajničky.
  9. Zakladače – Do vtedy, kým som si ich nekúpil som mal medzi mojimi papiermi bordel, ale teraz keď som si kúpil tri druhy zakladačov (dva tie čo sa dávajú na seba a jedny na euroobaly) mám v nich poriadok.
  10. Všetky ostatné kancelárske potreby – Spinky, papieriky, zošívačka, dierovačka, gumy, strúhadlá,...

Všetky tieto potreby majú čestné miesto v mojej izbe a život s nimi je veľmi jednoduchý. Mám všetko čo potrebujem a nestojí to ani tak veľa.